Monday, October 26, 2009

Berita gumbira sesudah tension sebakul....

Hari ini....mungkin masin mulut agaknya...pagi2 aku tadi aku dah mengamuk..pasal apa...haa..tu adalah halnya.....kenalah aku mengadap nazirah, hamizah n pah...utk menurunkan tekanan darah tinggi aku...pstu sambil menguyap kerepek yang sedap kat koperasi tu...teh masuk...PTK bila kuar...aku ni tak dpt guru cemerlang pun takpa..asalkan PTK 4 4...

Then...tengah hari sikit...dikhabarkan slip PTK dah sampai...aku tgok A A 4...lagi sekali...4?? Macam tak caya..terkeluar la jugak sikap kebudak-budakan aku...terjerit la jugak....memang aku tak caya...!!

And now aku teringat kata-kata abah R.O......namun biarkan ia tersemat di hati ini.....akan ku pegang kata2 itu selamanya..

2 comments:

  1. Taaaaahhhhhnnnnniiiiaaaaahh. Boleh kot makan kerepek free sempena kejayaan.

    ReplyDelete
  2. Nak makan free bolehhhhhh..........
    kerepek tu habih dah tadi....sapa buat aaa...sedap tol....

    ReplyDelete